Reklama w Gmail ( google ads )

REKLAMA W GMAIL SKUTECZNY MAILING

Reklama w Gmail – bezpośrednie
kierowanie oferty do klientów

Możliwości promocji jakie oferuje mailing są niesamowite, a dzięki opcji Google Ads, poprzez reklamę w Gmail, możliwe jest dotarcie bezpośrednio do niezwykle obszernej bazy klientów. Wykorzystanie tej alternatywy pomaga przede wszystkim budować świadomość marki, gdyż dostęp do dużej grupy odbiorców, dopasowanych pod kątem naszych preferencji w tym wieku, płci, lokalizacji, języka, słów kluczowych itp. pozwala znaleźć docelowych potencjalnych klientów. W oparciu o atrakcyjną reklamę w Gmail możemy wpłynąć na zainteresowania odbiorców, w tym także tworząc dopasowane specjalnie pod kątem ich potrzeb reklamy.

DOCIERAJ BEZPOŚREDNIO DO KLIENTA

Generuj bezpośredni kontakt
ze swoimi klientami przez Gmail

Inwestując w atrakcyjnie i w punkt opracowaną reklamę w Gmail wykonaną przez naszych ekspertów, możliwe jest także budowanie lojalności z klientami, którzy czują się doceniani i zadbani – osiągamy to np. prowadząc ich na domenę z określonymi produktami, które mogą im się spodobać. Kampanie reklamowe w Gmail dają również szansę na generowanie satysfakcjonującej sprzedaży, gdyż zainteresowani użytkownicy, mogą być bezpośrednio kierowani do adekwatnego etapu na ścieżce zakupowej.

Zdobywaj uwagę swoich potencjalnych klientów
Gwarancja zdobycia nowych kontaktów
Dopasowanie do potrzeb Twojego biznesu - produktu - usługi etc..
Blog-Image-001
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Potrzebujesz wsparcia dla swojego biznesu?

Reklama w Gmail – co to tak właściwie jest?

Reklama w Gmailu jest reklamą, którą zobaczyć można na górze skrzynki odbiorczej. Może mieć ona różną formę dla przykładu jako reklama rozwijana, która po kliknięciu ukazywana jest jako e-mail, bądź rozwinięta w postaci maila z reklamą. W ramach promocji tego typu można wykorzystać grafiki, filmiki video, a także osadzone formularze. Za sprawą reklamy Gmail możliwe jest wyświetlanie jej odbiorcom bardziej spersonalizowanej oferty, a co za tym idzie potencjalny klient czuje się wyróżniony. Działanie reklam pozwala spełnić bardzo różnorodne cele marketingowe, a ciekawie wykonana, z pewnością zachęci do odwiedzenia witryny reklamodawcy.

Poprzez atrakcyjne formy reklamy w Gmail można wchodzić w interakcje z użytkownikami, dlatego mogą oni obejrzeć ciekawy film video, wypełnić formularz, bądź zwyczajnie kliknąć w reklamę i trafić bezpośrednio na witrynę docelową, czy nawet przejść do sklepu z aplikacjami. Opłaty za reklamę naliczane są za rozwinięcie reklamy – czyli dotarcie z ofertą do klienta. Reklamę można dostosować do poczty e-mail, dlatego też każdy reklamodawca może wykorzystać różne opcje, które będą najbardziej dopasowane do potrzeb i preferencji. Warto pamiętać, że mailingi tego typu zoptymalizowane są również do urządzeń mobilnych. Z reklamą w Gmail można skutecznie kierować jej działaniem w całej sieci reklamowej – w czym oczywiście oferujemy kompleksowe wsparcie.

Jak możemy Ci pomóc w realizacji reklamy w Gmail?

SKUTECZNIE DOCIERANIE DO CELU

Kreowanie reklam i niezwykłe możliwości ich wykorzystania w ramach Gmaila pozwalają dotrzeć do docelowych odbiorców, zwiększyć zyski, konwersję na stronie i popularność marki. Każdą metodę z zakresu kampanii Google AdWords, w tym właśnie w zakresie Gmaila, dopracowujemy w najdrobniejszym szczególe, aby zapewnić naszym Klientom maksymalną satysfakcję z przeprowadzonych działań marketingowych w internecie. Z naszą pomocą możliwe jest budowanie i wzmacnianie relacji z klientami, a także zachęcanie nowych do zapoznania się z ofertą reklamodawcy. Możliwości reklamy w Gmail pozwalają prezentować nowe produkty w sposób zachęcający, a jednocześnie nienachalny, a skierowani na domenę sklepu online czy innej witryny firmowej odbiorcy, z chęcią przeglądają ofertę.

ELASTYCZNE DZIAŁANIA

Realizujemy kampanie w Gmailu, które dopasowane są do demografii docelowej grupy odbiorców, ale również tematów, zainteresowań czy słów kluczowych. Działamy w oparciu o wytyczne Klienta, a także uwzględniając jego budżet. Posiadamy ponad 16 letnie doświadczenie w reklamie online, dlatego umiejętnie dopasowujemy zarówno formę reklamy, jak również poszczególne jej etapy. Wykorzystujemy autorskie rozwiązania, które przekładają się na większą wydajność reklam PPC i całego Google Ads, dlatego efekty naszej pracy są naprawdę zadowalające. W kampaniach Gmail stosujemy między innymi automatyczne kierowanie optymalizujące kierowanie w Gmailu, skutecznie poszerzające grono odbiorców. Każda reklama jest przemyślana, realizowana i analizowana na bieżąco, aby zapewnić najlepsze rezultaty.

Dlaczego warto nam zaufać i powierzyć reklamę w Gmail?

Reklama w Gmailu to opcja dla osób, które mają coś ciekawego do zaoferowania i chcą zwrócić uwagę określonej grupy odbiorców.

Dzięki mailingowi, możliwie jest przedstawianie atrakcyjnych, promocyjnych ofert lub usług, a także budowanie popularności marki. Z naszym wsparciem możliwe jest osiągnięcie wszystkich zamierzonych celów, a dodatkowo reklama w skrzynce pocztowej Gmail dostępna w bardzo różnej formie, pozwala na promowanie w różnych miejscach. Wykonane przez nas realizacje nie są nachalnym mailingiem reklamowym, a oznaczoną reklamą spersonalizowaną pod kątem odbiorców, dlatego też tym chętniej zaglądają oni do jej treści.

W naszej pracy skupiamy się na maksymalizacji zysków i satysfakcji Klienta z przeprowadzonych przez nas działań, dlatego też mailing w Gmailu w naszym wydaniu działa na równi skutecznie jak inne metody AdWords (o ile nie efektywniej). Elastyczna forma reklam w Gmailu daje możliwość elastycznego kształtowania budżetu, dlatego nasi Klienci nie muszą obawiać się nieplanowanych kosztów. Co więcej na bieżąco monitorujemy mailing, wprowadzamy zmiany i optymalizacje, a efektywność działań marketingowych Google AdWords przedstawia za pomocą drobiazgowych statystyk.

FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Dlaczego reklama w Gmailu jest skuteczna?

Reklamy AdWords w różnych formach pozwalają na uzyskanie nieco odmiennych efektów. Reklama w Gmailu pomaga dotrzeć do określonej grupy odbiorców bezpośrednio, przedstawiając im atrakcyjne oferty dopasowane do potrzeb.

Czy reklama w Gmailu to duża inwestycja?

Podobnie jak innego rodzaju reklamy w AdWords, reklama w Gmail opłacana jest od efektów i w ramach określonego przez reklamodawcę budżetu. Opłaty naliczane są zatem na podstawie kliknięć, a po wykorzystaniu budżetu, są zwyczajnie wstrzymywane i nie generują już dodatkowych opłat.

Kiedy pojawią się pierwsze efekty ?

Pierwsze efekty kampanii Gmail pojawią się w ciągu kilkunastu godzin lub dni w zależności od rodzaju i złożoności branży klienta.

Potrzebujesz więcej ruchu na swojej stronie?